• WIN-TEL


    Vyhodnocovací program telefonního provozu pobočkových ústředen WIN-TEL umožňuje rychlé a podrobné sledování telefonního provozu pobočkových ústředen.
  • WINKAB


    Program WINKAB umožňuje v elektronické podobě zpracovávat data, která popisují telekomunikační (či jiné) kabelové rozvody. Základním prvkem programu je kabel s označenou kabelovou hlavou, která vyúsťuje do rozvaděče.
  • WINACD


    Program pro vyhodnocení automatizované obsluhy volání WINACD umožňuje zpracovávat a dále vyhodnocovat údaje popisující provoz v centru automatizované obsluhy.
  • WINPEU


    Vyhodnocovací program pro data ze služby Podrobný elektronický účet mobilní sítě Telefonica.

WIN-TEL – Nová verze 3.6

Od 5.12.2006 můžete objednávat tarifikační program WIN-TEL v nové verzi 3.6,pro upgrade platí stejné podmínky:

  • upgrade ze 3.5 ……… 30% z pořizovací ceny programu
  • upgrade ze 3.4,3.3,…, 50 % z pořizovací ceny programu

Cenovou kalkulaci Vám rádi zašleme či sdělíme na telefonním čísle obchodního oddělení 266 090 042.

Novinky ve verzi 3.6

Organizační struktura firmy, hierarchické řazení poboček

  • Konfigurace/Organizační struktura – Sdružuje příkazy pro editaci, přehledné zobrazení a export/import organizační struktury
    • Zařazení pobočky – Umožňuje zadat v jednom přehledném formuláři všechny parametry pobočky včetně jejího zařazení do hierarchie
    • Export/Import struktury – Umožňuje vytvořit exportní/importní profily parametrů hierarchického řazení poboček pro jejich přenos do/z ostatních informačních systémů (CSV,ODBC,Windows Active Directory,LDAP serveru). Lze provádět automaticky
  • Alternativní skupina/úsek – Pobočku/skupinu je možné přiřadit v průběhu měsíce postupně do několika skupin/úseků a zajistit tak správné vyúčtování hovorů.

Ovládání programu

  • Zjednodušení práce s výpisy pomocí filtračních profilů
    • Filtrační profily – Umožňují uchovat nastavení formuláře (Výběr poboček, skupin, atd.) v příkazových nabídkách (Hovorné,Provoz) pro opětovné použití

Import dat od operátorů

  • Zrychlení konverze při importu dat
  • Možnost odstranit z databáze importované hovory
  • Možnost vynásobit importované ceny hovorů a poplatků zadaným koeficientem
  • Možnost načíst pravidelné poplatky

Pravidelné výpisy, exporty

  • Možnost použít připravené šablony pro export do Excelu s možností spuštění makra modifikujícího exportovaná data – lze takto definovat výstupní sestavu!
  • Do plánu úloh možnost zařadit Zálohování a Export/Import organizační struktury

Tarifikace

  • Hovorné/Grupy/Korekce cen – Přizpůsobení tarifů fakturám od operátorů.
    • Při nastavení grup linek dle faktur od operátorů je možné tímto příkazem přehledně zobrazit vypočítané ceny, zpřesnit výpočet a dosáhnout shody s fakturovanými cenami
  • Možnost zobrazení/Tarifikace – Určuje nové vlastnosti jednotlivých výpisů
    • Koeficient – Modifikuje ceny sestavy
    • Operátor sestavy – Všechny hovory sestavy používají zvoleného operátora
    • Zaokrouhlení – Modifikuje zaokrouhlení sestavy
    • Typ ceny – Možné použití dvou cen pro sestavu
  • Hovorné/XXX/celkem doplněn sloupec s druhým typem ceny hovoru

Nadstavba WEB Server

  • Analýza a vyúčtování soukromých hovorů
    • Rozšířené ukládání výběru soukromých hovorů – celkový sumář vybraných soukromých hovorů, auditování a uzavření nadřízeným
    • Možnost editace seznamu soukromých čísel a jejich typu (vždy/někdy soukromé)
  • Konfigurace/Export/Telefonní seznam
    • Generování seznamu poboček a jejich zařazení do hierarchické struktury jako sestavu statických stránek HTML
  • Editace struktury poboček
    • Pomocí WEB Server nadstavby lze editovat i organizační strukturu firmy

Podpora nových ústředen

  • Cisco Callmanager V5
  • Cisco Express

Bližší informace Vám rádi poskytneme na telefonním čísle obchodního oddělení 266 090 042 nebo technické podpory 266 090 043.